I.Boice | Iranian Boice Community


Hello, this is guitarist Jonghyun. Thanks for wishing me a happy birthday, I had a good one yesterday! Just arrived in Hongkong^^ See you at the concert

سلام,گیتاریست جونگ هیون هستم.تشکر برای اینکه برام جشن تولد خوبی رو آرزو کردید!تازه به هونگ کنگ رسیدیم^^تو کنسرت می بینمتون


نظرات شما عزیزان:

puran
ساعت23:18---1 خرداد 1393
na azizam in ye barnameye dg as be esme LINE BAND ba line khodemon fargh dare o bayad goroh tashkil bedim
پاسخ:ممنون از راهنماییتون^_^


ستاره
ساعت23:18---1 خرداد 1393
ممنون،من فکرکردم خودتون عضوید ازونجا میارید.باشه بازم تشکر
پاسخ:خواهش^^


ستاره
ساعت21:13---1 خرداد 1393
سلام ببخشید یه سوال دارم.این لاین که الان مسیج جونگهیونو گذاشتین همونه که مال کل گروهه و به انگلیسیه یا مال خودشون تنها هم هست؟من یکیشو دارم نوشته cnblue(EN بعد انگار مال کل گروهه این مدلیم چیزی نمیاد.فقط ازین کامنتای شب بخیر و روزبخیر میاد از خود پسرا هم چیزی نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین
پاسخ:والا من خودم اصلا از این چیزا سر در نمیارم.این آپدیتا هم بعد از چند ساعت تو اینترنت پخش میشه,بعد من میذارم. به انجمن اختصاصی هم سر بزنید بپرسید,شاید اونجا کسی بتونه راهنماییتون بکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:جونگ هیون,jung hyon line update, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com